3ds max

Kód: 2510885

Úplný název:

3ds max (Kříž Jan): Hotová rešení

Autor a popis:

Kříž Jan, Computer Press, 248 stran, jazyk - čeština, 2016

Dostupnost:

Sklad
 
 
 
 
 
224 Kč (299 Kč)
  / ks  
koupit
Při objednání teď obdržíte zboží již 13.12.2016 dopoledne. 
 

Tato kniha si neklade za cíl popsat na několika stech stran veškerou funkcionalitu 3ds max, ale spíše představit tipy a hotová řešení nejpoužívanějších technik a předat vám je z pohledu praktických postupů, aplikovatelných ihned na danou oblast. Řešení budou svým způsobem elementární a z hlediska dodržení jednoduchosti a srozumitelnosti jsou podána v kratších bodech. Čtenář této knihy by se měl orientovat v základních pojmech z oblasti 3D grafiky (například instance, modifikace nebo transformace objektů) a znát pracovní postup v oblasti 3D animací, včetně základních procedur vytváření objektů v 3ds max. Publikace je určena především mírně pokročilým uživatelům, kteří se vyznají ve 3D prostředí, umějí používat posun, rotaci a změnu měřítka objektů, avšak i začínající a středně pokročilí uživatelé díky hotovým řešením budou moci vyzkoušet probíranou techniku a proniknout tak rychleji do dané problematiky.

Pokud si při práci v 3ds max kladete otázky například:


jak dosáhnout měkčích a transparentních stínů,

jak vytvořit materiál skla, vody nebo kovů,

jak zanimovat náhodně poblikávající světla,

jak nastavit nejvhodnější renderer pro globální osvětlení,

jak přiřadit postavě kosti a vytvořit základní animaci pohybu,

jak modelovat složité a organické modely,

jak renderovat pro tisk,

jak si ukládat renderovací přednastavení nebo renderovat s radiozitou,

jak si naprogramovat skripty, pak v této publikaci najdete potřebné a praxí prověřené odpovědi.


V knize si ukážeme, jaký praktický význam mají často používané pojmy, jako jsou: rigging, global illumination, final gather, skin, Paint selection a Paint deformation, caustics, HDRI, Skin wrap/morph,Turbosmooth, Normal Maps, Camera Map per Pixel, Character Studio, reactor, Parameter Editor, stínovače (shaders), mental ray shaders, camera shaders, Cloth a mnoho dalších. Kniha je určena pro verze 3ds max 6 až 7.5. Doprovodné CD obsahuje zkušební verzi 3ds Max 8 a pracovní soubory k jednotlivým řešením.

O autorovi: Jan Kříž pracuje již od roku 1996 v oblasti 3D animací a vizualizací v architektonickém ateliéru, působí jako překladatel, odborný korektor a autor článků a návodů o 3ds max pro server 3dscena.cz. V neposlední řadě provozuje individuální školení 3ds max, kde se věnuje praktickým aplikacím animačních technik.
 
 
 
 
 
 
 

S 3ds max doporučujeme zakoupit nejpopulárnější z kategorie Software