Programování her v Macromedia Flash MX

Kód: 2510348

Úplný název:

Programování her v Macromedia Flash MX (Makar Jobe): Profesionálne

Autor a popis:

Makar Jobe, Computer Press, 524 stran, jazyk - čeština, 2016

Dostupnost:

Není skladem
 
Naskladnění sledujte pomocí funkce Hlídací pes.
 
 
 
 
 
442 Kč (597 Kč)
  / ks  
koupit
 

Toužíte-li se stát tvůrcem počítačových her, které budou sklízet obdiv, nebo vás už prostě nudí hry, které máte, a chtěli byste se pustit konečně do vlastní, nenechte své odhodlání a kreativitu dřímat! Zvládáte-li základy Flashe a nebojíte se trochy programování, s nejproslulejší knihou v oboru máte jedinečnou šanci. V překladu Macromedia Flash MX Game Design Demystified – knihy přímo z dílny Macromedia Pressu, z pera jednoho z nejlepších programátorů flashových her vůbec -- najdete vše, co potřebujete k tomu, abyste mohli hry začít programovat a dotáhnout je k dokonalosti: informace, vysvětlení, postupy a příklady, ale i potřebný software (na doprovodném CD). Devatenáct kapitol knihy představuje třináct tématických celků a šest konkrétních her. V první části se seznámíte se světem počítačových her, terminologií a základními herními žánry. Poznáte. že kromě zábavy a hraní vyžaduje tvorba hry nápad a plán. Ve druhé části důkladně proberete jednotlivé mechanismy, které tvoří podstatu každé hry (mj. trigonometrii, detekce kolizí, grafiku, dlaždicový svět či umělou inteligenci) a tuto část zakončíte tvorbou online chatovacího systému, bez něhož není myslitelná žádná hra pro více hráčů. V kapitolách třetí části, vyzbrojeni obecnými znalostmi, již budete pracovat na konkrétních hrách (např. Hledání slov, plošinová Ice World nebo víceuživatelská Don't Fall). U každé také bude naznačeno, jak tyto hry ve vlastní režii vylepšit a zdokonalit.

Kniha přináší zejména:


Srozumitelné a podrobné návody na vytváření multiplatformních her, včetně her pro více hráčů a chatů

Pokročilé techniky detekce kolizí a reakce na ně

Stručné minimum z matematiky a fyziky nutné pro tvorbu her

Doporučení experta, jak vymýšlet úspěšné herní plány

Moderní techniky dynamických zvukových efektů

Využití umělé inteligence pro zvýšení složitosti a vylepšení interaktivity her

Všestranné pokrytí izometrických her a dlaždicových světů

Zabezpečení (šifrování) zdrojových souborů a seznamů nejvyšších skóre


Přiložené CD obsahuje:


Flash MX (30-denní cvičnou verzi pro Windows i Macintosh)

Víceuživatelský server ElectroServer

Veškeré zdrojové soubory příkladů z knihy (pro Windows i Macintosh)

8 dalších her k vlastnímu zkoumání, úpravám – a samozřejmě i hraní!
 
 
 
 
  • schránka  Můžete uložit Programování her v Macromedia Flash MX do schránky.
  • tisk  Můžete vytisknout stránku s Programování her v Macromedia Flash MX.
  • hodnocení  Můžete ponechat své hodnocení Programování her v Macromedia Flash MX (hodnotilo 12 lidí).
  • recenze  Vaše recenze na Programování her v Macromedia Flash MX bude zajímavá pro další návštěvníky (recenze 0).
 
 
 

S Programování her v Macromedia Flash MX doporučujeme zakoupit nejpopulárnější z kategorie Počítače

 
Knihkupectví / Populárně naučná literatura / Počítače / Programování her v Macromedia Flash MX