Programujeme hry v jazyce C#
-23 %

Programujeme hry v jazyce C#

Khorshid M Mokhtar Roudenský Petr

Naučte se programovat zábavnou formou v jednom z nejpopulárnějších jazyků dneška. V každé z devíti kapitol vytvoříte samostatnou funkční hru, při jejímž programování postupně proniknete do tajů jazyka C#. Bez zbytečné teorie si v praxi postupně krok za krokem vyzkoušíte, jak se jednotlivé základní stavební kameny postupně skládají do většího celku až po plně funkční hotovou hru.
Naučte se programovat zábavnou formou v jednom z nejpopulárnějších jazyků dneška. V každé z devíti kapitol vytvoříte samostatnou funkční hru, při jejímž programování postupně proniknete do tajů jazyka C#. Bez zbytečné teorie si v praxi postupně krok … číst dále
Není skladem
Osobní odběr Praha 8 : Zdarma
PPL - MAX 35 kg: 119 Kč
PPL na Slovensko - MAX 35 kg: 299 Kč
Zásilkovna - MAX 10 kg: 59,00 Kč
Česká pošta - Balík Do ruky - MAX 30 kg: 79,00 Kč
Česká pošta - Balík Na poštu - MAX 30 kg: 69,00 Kč
Česká pošta - Balík Do balíkovny - MAX 30 kg: 59,00 Kč
Kód0041210
NakladatelstvíComputer Press
Počet stran248
Jazyk19
Rok2011
Typ produktuBrožovaná kniha
EAN9788025133552
Běžná cena s DPH 349 Kč
Ušetříte 81 Kč
268 Kč
Tento produkt nelze zakoupit
Produkt nebyl hodnocen
Proč nakoupit u nás?
špičková kvalita knih

krátká doba dodání

doprava zdarma

ověřená kvalita služeb
Technické parametry
Chcete se naučit programovat, ale všechny příručky jsou zbytečně složité? Láká vás vytvoření vlastní hry, ale nevíte, jak na to? Naučte se jazyk C# při vytváření her – prakticky, bez zbytečné teorie a s plně funkčními výsledky. Dvojice autorů vás zábavnou formou výuky seznámí se základy C#. Každá z devíti kapitol představuje ucelený projekt, na kterém se postupně naučíte pracovat se základními i pokročilými konstrukcemi jazyka. Kniha obsahuje minimum teorie, veškeré nové informace jsou čtenáři předkládány na praktické bázi v podobě nové funkčnosti právě rozpracované hry. Při vývoji postupujete krok za krokem a vytváříte hru zcela od začátku až po hotový výsledek. Publikace vás mimo jiné naučí, jak: - Korektně zpracovat všechny možné vstupy od hráče - Navrhnout logiku a hlavní smyčku hry - Průběžně počítat hráčovo skóre - Vytvářet nepřátele a modelovat jejich chování - Zobrazovat a pracovat s herní mapou - Pohybovat s herní postavou v prostředí hry   Čtenáři si mohou z webu knihy na adrese http://knihy.cpress.cz/K1890 stáhnout soubory se zdrojovými kódy použitými v knize.   O autorech: Petr Roudenský pracuje pro přední světovou IT společnost Logica, externě spolupracuje v oblasti počítačových her s tuzemskou společností Conquest Entertainment a.s. Je autorem několika her pro děti, knihy Vytváříme PC hry. V knize se podílel na většině textu a konceptu aplikací. Mokhtar M. Khorshid pracuje jako výzkumník v oboru umělé inteligence na univerzitě v Albertě. Je držitelem Microsft Certified Professional, s technologií .NET pracuje od roku 2004. Jako zkušený vývojář s praxí v oblasti počítačových her se podílel se na úpravách textu a je autorem ukázek kódu.