Dvůr trnů a růží - box

Maasová J. Sarah

Když devatenáctiletá lovkyně Feyre zabije v lese vlka, zaútočí na ni podivný tvor. Odvleče ji do svého doupěte, které se ukáže být jiným světem. Tam zjišťuje, že tajemným únoscem je jedna z nesmrtelných bytostí, které kdysi vládly světu. Nenávist se postupně mění v lásku. Feyre čeká těžký úkol - musí přijít na způsob, jak zachránit tajuplný svět i svého únosce.
Když devatenáctiletá lovkyně Feyre zabije v lese vlka, zaútočí na ni podivný tvor. Odvleče ji do svého doupěte, které se ukáže být jiným světem. Tam zjišťuje, že tajemným únoscem je jedna z nesmrtelných bytostí, které kdysi vládly světu. Nenávist se … číst dále
Osobně v Praze:čtvrtek 26.9.
Přepravní společností:pátek 27.9.
Osobní odběr Praha 8 : 10,00 Kč
PPL - MAX 35 kg: 129 Kč
Zásilkovna - MAX 10 kg: 69,00 Kč
Česká pošta - Balík Na poštu - MAX 30 kg: 79,00 Kč
Česká pošta - Balík Do balíkovny - MAX 30 kg: 69,00 Kč
Kód0411290
NakladatelstvíCOOBOO
Počet stran1824
Jazyk19
Rok2018
Typ produktuBrožovaná kniha
EAN9788075446435
PN1.9.2019
Běžná cena s DPH 890 Kč
Ušetříte 218 Kč
672 Kč

Už je to dlouho, co jsem si ve své pozici mamky od dvou dětí věčně myslící alespoň na tucet věcí najednou dovolila nechat se kompletně, naprosto a úplně unést příběhem. Vždy je ještě jedna svačina, která se musí udělat, ještě jedny kalhoty, které se musí vyžehlit nebo ještě jedna holčička, která se musí uspat. Někdy se dokonce musí stát všechno naráz. A přesto se této autorce a právě tomuto příběhu podařilo mne naprosto uchvátit. Unést mne daleko od všech starostí do jiného, nadpřirozeného světa, kde mnou ceněné hodnoty byly vyzdvihnuty nad marast všedních dní a stále se šířící lidskou nervozitu, zlobu a sobectví.

Ani omylem se vám nechystám prozradit nic z příběhu. Jen snad, že je o holkách statečných a klucích uvědomělých, o vílách a lidech, o moci a bezmoci, o víře v nevíře.

Abyste přece jen nebyli smutní, že jsem neřekla toho víc, tak mohu prozradit, že jak už to tak obvykle bývá i v tomto příběhu hrají masky fyzické i psychické nemalou roli, hrdinství velká i neúmyslná se tu rozpínají nad světem lidským i vílím. Hodně se mi líbil psychický vývoj hlavní hrdinky, stejně jako obrazotvorný popis jejích různorodých stavů.  Hlavní hrdina či hrdinové a jejich osudy jsou něčím zvláštní - nejsou jen textem či osobou, jsou nadějí.

Po přečtení knih jsem se párkrát přistihla, že přemýšlím, zda magie je..... nebo spíš zda opravdu není....

Niki L.