Hraju, abych žil 3 – Dluh

Rus Dmitrij

Realita virtuálního světa, ve kterém žijí vtažení hráči, je čím dál barvitější. Pupeční šňůra spojující Jiný svět se Zemí se však stále ztenčuje a ani Bezejmenný už není s to odvrátit hrozící katastrofu. V této houstnoucí atmosféře potká Gleb ruskou dívku, která právě jako zázrakem unikla z čínského virtuálního otroctví. Nedokáže být hluchý k jejím prosbám a nabídne jí pomoc. Jaké však mají šance, když svět okolo spěje k nevyhnutelnému střetu?
Realita virtuálního světa, ve kterém žijí vtažení hráči, je čím dál barvitější. Pupeční šňůra spojující Jiný svět se Zemí se však stále ztenčuje a ani Bezejmenný už není s to odvrátit hrozící katastrofu. V této houstnoucí atmosféře potká Gleb ruskou … číst dále
Osobně v Praze:čtvrtek 26.9.
Přepravní společností:pátek 27.9.
Osobní odběr Praha 8 : 10,00 Kč
PPL - MAX 35 kg: 129 Kč
Zásilkovna - MAX 10 kg: 69,00 Kč
Česká pošta - Balík Na poštu - MAX 30 kg: 79,00 Kč
Česká pošta - Balík Do balíkovny - MAX 30 kg: 69,00 Kč
Kód0448822
NakladatelstvíFragment
Počet stran280
Jazyk19
EAN9788025341766
PN14.8.2019
Běžná cena s DPH 349 Kč
Ušetříte 86 Kč
263 Kč

Jsem nadšená z tohoto autora, který mě vrací do mých dětských let, kdy jsem milovala hru World of Warcraft. Už u předchozích dílů jsem se zmiňovala, jak mi příběh hru připomíná. Musím říct, že Dmitrij Rus opravdu umí napínat a je skvělé, že se třetí knihou rozhodně neloučí. Děj je v tom nejlepším a věřím, že nás brzy čeká další napínavé dobrodružství.

Hlavní hrdina Gleb s Jiným světem zdaleka neskončil. Naopak, dá se říct, že je teprve na začátku...

Gleb se chystá na velkou výpravu k Čínským klanům, aby pro Bezejmeného získal další temný chrám. Táňa si mezitím v reálu vyřizuje svoje účty. Do svého klanu musí naverbovat další lidi a přetáhnout je na stranu temna. Proto se Gleb vydává za Grymem. Jaké nečekané překvapení, když v dávno dobytém dungeonu objeví svojí milovanou Baghíru. Ta nejen, že nezemřela, naopak se vyexpila na neuvěřitelný level a získala v tisícovkách bojích mnoho nových abilit.

Konflikt s Číňany dosáhne epických rozměrů. To když raid nečekaně zastihne jedna z uprchlých otrokyň. A to by nebyl náš oblíbený Gleb, aby se nezachoval jako hrdina a neudělal si čas všechny vězně zachránit. Samozřejmě narazí i na pradávná vejce, z nich se vylíhne obávaný bazilišek. Glebovo jmění stoupá, jeho sláva se rozšiřuje po celém Jiném světě a strana temna začíná pomalu, ale jistě srovnávat síly se světlými. Jak tento neuvěřitelný příběh skončí?

Kdo by to byl řekl, že čtenář bude tak moc fandit někomu, kdo je vlastně zlý. Tedy když na to pohlížíte z hráčského pohledu, protože hlavní hrdina je na straně temna. Přesto všechno mi postava Gleba v příběhu hodně imponuje. Možná jsem zaujatá, protože můj snoubenec nosí stejné jméno, ale autor z něj opravdu udělal hrdinu. Ano, občas se sice projeví jeho křeček a hledá ve všem pouze svůj zisk, ale když jde o život, vždycky se zachová správně. V takových situacích čtenářovo srdce zaplesá.

Hraju, abych žil je pro mě v této čistě hráčské kategorii jedinou knihou (nebo sérií), kterou jsem zatím četla. Přesto si troufám napsat, že je jednou z nejlepších. Nejen zajímavé téma, které vás okamžitě vtáhne, až máte pocit, že jste tou elfkou, co běhá pod posvátnými stromy, ale i celý děj je velmi podařený a čtivý.

Pro hráče dokonalé, pro nehráče zajímavý náhled do tohoto prostředí. Nebo alespoň pro zamyšlení, protože buďme upřímní...koho z nás aspoň jednou nenapadlo, jaké by to bylo žít v naší nejoblíbenější hře, být tou postavou, nikdy nezestárnout, nikdy neumřít. Myslíte, že je to reálné? Že nastane budoucnost, ve které budou obyčejní lidé myslí vtahováni do nereálného prostředí, kde budou žít?

Tereza S.