Violka

Skočílková Jaromíra

Marika je samostatná mladá žena, která se nechce vázat, a aby si udělala v životě pořádek, rozhodne se odletět na Nový Zéland. Její plány zhatí tragická smrt její sestry Violy a jejího manžela – Marika se najednou musí postarat o malou neteř Violku, která po smrti rodičů trpí psychickými problémy, sehnat peníze na zaplacení dluhů sestřina manžela – a hlavně neustále bojuje s Violčinou babičkou, sestřinou tchyní, která je po všech stránkách ukázková mrcha. Maričin život najednou nabere úplně jiný směr, ale přes všechny problémy ale zjišťuje, že je šťastná.
Marika je samostatná mladá žena, která se nechce vázat, a aby si udělala v životě pořádek, rozhodne se odletět na Nový Zéland. Její plány zhatí tragická smrt její sestry Violy a jejího manžela – Marika se najednou musí postarat o malou neteř Violku, … číst dále
Osobně v Praze:úterý 23.4.
Přepravní společností:středa 24.4.
Kód0426693
NakladatelstvíIkar
Počet stran432
EAN9788024938202
PN25.3.2019
Běžná cena s DPH 299 Kč
Ušetříte 60 Kč
239 Kč
Průměrné hodnocení
80 %
Hodnoceno 1×

Knihu Violka jsem se rozhodla přečíst po doporučení kamarádky. Zprvu jsem trochu váhala, není to totiž úplně můj žánr, nicméně jsem byla příjemně překvapená.

Hlavní postava Marika, která se stále ještě tak úplně nevyrovnala se smrtí svých rodičů a občas ještě hledá oporu ve své starší sestře, se dostane do mnoha nezáviděníhodných situací. Někdy si může vybrat, jestli by před nimi nechtěla raději utéct, jindy je prostě musí vyřešit, protože útěk není možný. Během řešení těchto situací zjišťuje Marika mnoho věcí sama o sobě. Najednou vidí, že i jiný svět a život než si pro sebe vysnila, může mít smysl a může ji naplňovat a dělat šťastnou.  Vývoj této postavy mne na knize zaujal nejvíce. Několik různých vztahů ať již milostných nebo ne, dotváří hlavní postavu a situace do nichž se dostává jsou často k neuvěření.  Bohužel, hlavně v první polovině knihy, mi příběh často přišel zdlouhavý. V druhé polovině  již získá spád a příběh strhne čtenářovu plnou pozornost.

Je-li otázka zda přečíst či nepřečíst tuto knihu, já hlasuji pro přečíst :)  Niki