9788073887940.jpg
-15 %

Štefan Margita: Bez omezení

Margita Štefan Zindelová Michaela

První monografii napsal operní pěvec Štefan Margita v pětačtyřiceti. Dnes, po téměř patnácti letech, vydává druhé, doplněné a rozšířené vydání. Jeho tenorstory vychází pod stejným názvem jako před koncem tisíciletí, tedy Bez omezení. Současná monografie je portrétem zralého operního zpěváka, který je stálým hostem významných zahraničních scén, včetně Metropolitní opery nebo La Scaly.
První monografii napsal operní pěvec Štefan Margita v pětačtyřiceti. Dnes, po téměř patnácti letech, vydává druhé, doplněné a rozšířené vydání. Jeho tenorstory vychází pod stejným názvem jako před koncem tisíciletí, tedy Bez omezení. Současná … číst dále
Skladem
Osobně v Praze:zítra
Přepravní společností:pozítří
PPL - MAX 35 kg: 129 Kč
Osobní odběr Praha 8 : 10,00 Kč
PPL na Slovensko - MAX 35 kg: 299 Kč
Zásilkovna - MAX 10 kg: 69,00 Kč
Česká pošta - Balík Do ruky - MAX 30 kg: 89,00 Kč
Česká pošta - Balík Na poštu - MAX 30 kg: 79,00 Kč
Česká pošta - Balík Do balíkovny - MAX 30 kg: 69,00 Kč
Osobní odběr Praha 8 - Vánočně zabaleno: 99,00 Kč
Osobní odběr Praha 8 - Vánočně zabaleno - Pro děti: 99,00 Kč
Kód0080255
NakladatelstvíXYZ
Počet stran352
Jazyk19
Rok2014
Typ produktuVázaná kniha
EAN9788073887940
Běžná cena s DPH 299 Kč
Ušetříte 45 Kč
254 Kč
Produkt nebyl hodnocen
Proč nakoupit u nás?
špičková kvalita knih

krátká doba dodání

doprava zdarma

ověřená kvalita služeb
Popis
První monografii napsal operní pěvec Štefan Margita v pětačtyřiceti, dnes, po téměř patnácti letech, vydává druhé, doplněné a rozšířené vydání. Jeho „tenorstory“ vychází pod stejným názvem jako před koncem tisíciletí, tedy Bez omezení. První vydání, jak říká sám s nadsázkou, „vyšlo jako příběh manžela Hany Zagorové“. Současná monografie je portrétem zralého operního zpěváka, který je stálým hostem významných zahraničních scén, včetně Metropolitní opery nebo La Scaly. Jako pravý Lev, dravý i velkorysý, dokáže tenorista intenzivně pracovat na své vlastní profesní cestě vzhůru, nevyhýbá se ovšem ani projektům „crossover“, tedy propojení operního světa se světem showbyznysu.