Tajemství anděla - Velké písmo, snadné čtení pro seniory
-24 %

Tajemství anděla - Velké písmo, snadné čtení pro seniory

Prouza Petr

Odhalte dávné tajemství. Pátrejte společně s Davidem po stopách záhadné malby anděla a zejména malého chlapce z obrazu, který je mu až nápadně podobný... Je skutečně dítětem z obrazu? Podaří se mu vypátrat původ jeho rodiny? Velké písmo, snadné čtení pro seniory.
Odhalte dávné tajemství. Pátrejte společně s Davidem po stopách záhadné malby anděla a zejména malého chlapce z obrazu, který je mu až nápadně podobný... Je skutečně dítětem z obrazu? Podaří se mu vypátrat původ jeho rodiny? Velké písmo, snadné čtení … číst dále
Není skladem
Osobní odběr Praha 8 : Zdarma
PPL - MAX 35 kg: 119 Kč
PPL na Slovensko - MAX 35 kg: 299 Kč
Zásilkovna - MAX 10 kg: 59,00 Kč
Česká pošta - Balík Do ruky - MAX 30 kg: 79,00 Kč
Česká pošta - Balík Na poštu - MAX 30 kg: 69,00 Kč
Česká pošta - Balík Do balíkovny - MAX 30 kg: 59,00 Kč
Kód0041979
NakladatelstvíFragment
Počet stran352
Rok2011
EAN9788025313480
Běžná cena s DPH 299 Kč
Ušetříte 71 Kč
228 Kč
Tento produkt nelze zakoupit
Produkt nebyl hodnocen
Proč nakoupit u nás?
špičková kvalita knih

krátká doba dodání

doprava zdarma

ověřená kvalita služeb